قابلیت حمل آسان یکی از دلایل اصلی خرید لپ تاپ‌هاست چرا که با وجود بدنه ی سبک و نازک شما می‌توانید به راحتی تقریبا همه جا آن‌ها را همراه خود ببرید . از طرفی دیگر یک رایانه رومیزی به همراه کیس، مانیتور، صفحه کلید و ماوس فضای زیادی را اشغال می‌کند درصورتی که لپ تاپ‌ها علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می‌کنند شما می‌توانید پس از استفاده ، آن‌ها را در هرجایی نگهداری کنید .

برای اغلب کاربران مهم است که قبل از خرید لپ تاپ از نوع محصول، کیفیت، قیمت مناسب و مشخصات کامل آن اطمینان حاصل کنند ودر نهایت لپ تاپی که ارزش هزینه کردن دارد انتخاب نمایند. فروشگاه اینترنتی دیجی نود لیستی از برندهای پر فروش لپ تاپ از جمله ایسوس (ASUS )، لنوو (Lenovo)، ام اس آی (msi) همراه با قیمت‌های روز بازار و همچنین نقد و بررسی های تخصصی لپ تاپ های پرطرفدار برای شما تهیه کرده است که می‌توانید با خیالی آسوده به قیمت لپ تاپ ها و اطلاعات تمامی نوت بوک‌های موجود در بازار دسترسی داشته و با لذت به خرید لپ تاپ مدنظر خود بپردازید.

لپ تاپ‌های کاربری عمومی

اگر شما قصد خرید یک لپ تاپ معمولی با کاربری عمومی هستید و صرفا می‌خواهید فایل‌های خود را مدیریت کنید یا فیلم و سریال ببینید و به شبکه های اجتماعی سر بزنید، شرکت‌های مختلفی همچون ایسوس، لنوو،
لپ تاپ هایی با قیمت‌های پایین و کیفیت متناسب را برای خرید شما در نظر گرفته اند. برای خرید این لپ تاپ‌ها کافیست سری به لیست قیمت لپ تاپ‌های موجود در فروشگاه‌ اینترنتی دیجی نود بزنید و با هزینه نه چندان زیاد سفارش خود را ثبت نمایید. 

لپ تاپ های سبک و قابل حمل

برای بیشتر کاربران وزن و حجم لپ تاپ برای استفاده مداوم و جابه جایی لپ تاپ حائز اهمیت می‌باشد. با این حال اگر جزو افرادی هستید که لپ تاپ سبک وزن و قابل حمل از اولویت‌های خرید شماست، فروشگاه اینترنتی دیجی نود ، خرید لپ تاپ‌های سری ZenBook برند ایسوس (Asus) که از طراحی زیبا و ظریف و باریک برخوردارند را به شما پیشنهاد می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ (Gaming Laptop)

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی یا گیمینگ (Gaming) یک سری پرطرفدار در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدویی هستند. . از جمله شرکت‌های که این نوع لپ تاپ را تولید می‌کنند می‌توان از برند ایسوس سری Rog و از برند لنوو سری logion و از برند ایسر سری nitro اشاره کرد. از بهترین لپ تاپ گیمینگ ، لپ تاپ‌های برند ایسوس هستند که در لیست قیمت لپ تاپ فروشگاه دیجی نود موجودند و به راحتی می‌توانید لپ تاپ مورد نظر را پیدا کرده و مقایسه و نقد وبررسی نمایید و در نهایت انتخابی آگاهانه برای ثبت سفارش خود داشته باشید.

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس لیست قیمت لپ تاپ لنوو