گوشی موبایل (گوشی هوشمند)

امروزه استفاده از گوشی موبایل‌ها برای اکثر افراد جزو وسیله های شخصی جدانشدنی تبدیل شده اند به طوری که امور روزانه ما توسط این دستگاه ارتباطی کوچک و ظریف قابل مدیریت می‌باشد. گوشی موبایل‌های عصر جدید علاوه بر برقراری تماس‌های روزانه قابلیت‌های جدیدی همچون استفاده از شبکه های اجتماعی، چک کردن ایمیل، ثبت فیلم و عکس، بازی‌ها و سرگرمی و انجام امور مالی و بانکی و حتی بررسی پارامترهای سلامتی در خود جای داده اند. این کاربردها باعث استفاده و اهمیت نقش گوشی موبایل در زندگی روزمره ما شده است. 

خرید گوشی موبایل 

اگر قصد خرید یک گوشی موبایل  را درفروشگاه اینترنتی دیجی نود دارید ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع گوشی قرار است خریداری کنید. اگر قرار است بهترین گوشی را از آن خود کنید ،خانواده اپل (Apple)و سامسونگ (Samsung) پرچم دار بهترین گوشی‌های روز دنیا هستند. در بازار موبایل ایران حجم بسیار زیادی از خریداران دنبال تلفن‌های هوشمند نه چندان گران قیمت اما با کیفیت و قدرتمند هستند و موبایل‌های میان‌رده به دلیل سخت افزار و امکانات مناسب در کنار قیمت اقتصادی توانسته بزرگترین بازار تلفن هوشمند را در ایران به خود اختصاص دهند. از جمله گوشی‌های میان رده ای می‌توان به شیائومی (Xiaomi)،  نوکیا (Nokia)، هواوی (Huawei)، بلک بری (Black Berry)، سونی (Sony)، ایسوس (Asus) اشاره کرد.

اگرچه انواع مختلفی از گوشی‌های برتر با امکانات جالب توجه روانه بازار شده که ممکن است هر کاربری را برای خرید وسوسه کند اما قیمت آنها بسیار زیاد است در حالی که برخی افراد نمی‌خواهند هزینه زیادی را برای خرید یک دستگاه موبایل بپردازند. اکنون قیمت کم به معنای کیفیت پایین یک محصول نیست چه بسا گوشی‌های میان رده زیادی وجود دارد که از امکانات یک گوشی پرچم دار برخوردار هستند. امروزه این میان رده ها از امکانات خوبی برخوردار بوده و ما می‌توانیم روی این محصولات حساب کنیم. در واقع شرکت‌های سازنده به منظور تامین این نیاز توانسته اند ویژگی‌های سخت افزاری برخی از پرچم داران را با وجود قیمت بسیار کم در مدل‌های خود بگنجانند. از جمله شرکت‌های سازنده اینگونه گوشی‌ها، شیائومی است که توانسته است با قیمت کم و مناسب با کیفیت بالا به تولید گوشی موبایل هوشمند به رقابت با گوشی‌های بالا رده بپردازد.

فروشگاه اینترنتی دیجی نود به عنوان یک مرجع جامع با قیمت‌های به روز در ایران و ارائه نقد وبررسی‌های تخصصی در حوزه گوشی موبایل با تهیه لیست قیمت گوشی موبایل، شرایط مقایسه و بررسی مدل‌ها و برندهای مختلف را برای شما ایجاده کرده است تا بتوانید قبل از خرید، گوشی مناسب خود را انتخاب و سفارش دهید.

لیست قیمت موبایل هوآوی لیست قیمت موبایل سامسونگ