63 محصول
مرتب‌سازی:

کیبورد

خرید انواع کیبورد کامپیوتر بی سیم، گیمینگ و ساده 

خرید انواع کیبورد کامپیوتر بی سیم، گیمینگ و ساده در وب سایت arka90 با تنوع بالا و قیمت مناسب امکان پذیر است. خرید بهترین و جدیدترین مدل های کیبورد بازار ایران و یا صفحه کلید کامپیوتر وایرلس و بیسیم،حرفه ای و هوشمند برای گیمینگ و سایر مصارف از بهترین برندها با قیمت بسار باورنکردنی فقط در فروشگاه آرکا نود و وب سایت arka90 وجود دارد.

آرکا نود معدن واقعی متنوع ترین طیف از کیبوردذهای بازار کامپیوتر ایران است و تقریبا با تمام بودجه ها جور در می آید.کافی است فقط یکبار وقت بزارید و وب سایت ما دیدن کنید، شما میتوانید در وب سایت آرکا نود با مشاهده مشخصات فنی و قیمت و مقایسه کیبوردها بهترین خرید انواع کیبورد کامپیوتر بی سیم، گیمینگ و ساده مورد نظرتان را آنلاین تهیه کرده و درب منزل دریافت کنید.

 بهترین قیمت کیبورد گیمینگ در آرکانود

قیمت و خرید انواع کیبورد (صفحه کلید) Keyboard 

قیمت و خرید انواع کیبورد (صفحه کلید) Keyboard در آرکانود متغییر است. شما میتوانید انواع کیبورد (صفحه کلید) Keyboard را ارزان تر از همه جا خریداری نمایید. پس اگر دنبال کیبورد ارزان و حرفه ای هستید حتما سری به وب سایت آرکا نود بزنید.

لیست قیمت کیبورد گیمینگ با سیم و بی سیم با قابلیت ارسال به تمام نقاط کشور و ضمانت اصالت کالا را از ما بخواهید.

برای داشتن راهنمای کامل برای خرید بهترین کیبورد کامپیوتر به همراه معرفی بهترین مارک های کیبورد برای استفاده بر روی کامپیوتر و قیمت کیبورد ارزان با ما همراه باشید.

بهترین برند کیبورد کامپیوتر 2022 در ایران

قیمت کیبورد فراسو

قیمت کیبورد ای فورتک 

قیمت کیبورد لاجیتک 

شرکت فراسو یکی از قدیمی ترین و محبوبترین شرکت های تولید کننده کیبورد و قطعات سخت افزاری در ایران از سال 1368 در حال تولید بهترین کیبوردها میباشد. شرکت تایوانی a4tech یکی از بهترین شرکت های تولید کننده کیبورد با کیفیت در جهان شناخته میشود. شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران میباشد. شرکت مروارید اسپیرو یکی از زیرمجموعه‌های گروه فراسو هم هست.

قیمت کیبورد بیاند

قیمت کیبورد گرین

شرکت بیاند (Beyond) یکی از زیرمجموعه های برند ایرانی فراسو است که خوش قیمت ترین کیبوردها را تولید و عرضه میکند. گرین برند با کیفیت ایرانی، افتخار ایرانی. نشان تجاری GREEN توسط شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در ایران بهترین کیبوردهای حرفه ای را تولید و عرضه میکند.

معرفی انواع کیبورد کامپیوتر

1- کیبورد گیمینگ

مسلما گیمرهای حرفه ای نیاز به تجهیزات جانبی دقیق و باکیفیتی مانند کیبورد مخصوص گیم دارند.

تهیه کیبورد مخصوص گیم اجتناب ناپذیر است چرا که کلید های پر مصرف gaming حروف A ، S ، D و W می باشد از جنس سیلیکون مقاوم ساخته شده اند و با فشار مداوم آسیب نمیبینند.این مدل کیبورد های گیمینگ از تکنولوژی کلیدهای مکانیکی استفاده می کنند.کلیدهای مکانیکی پاسخ بهتری به شما می دهند.

کیبورد های گیمینگ با توجه به عمر طولانی تر و داشت قابلیت های بیشتر نسبت کی بورد های معمولی دارای قیمت بیشتری هستند.همچنین gaming keyboard شامل نورپردازی کلید ها ، سرعت پردازش بالا ، طول عمر بالا ، فاصله بیشتر کلید ها و استراحتگاه دست میباشند.

کیبوردهای گیمینگ بی سیم

2- کیبورد بی سیم

ترجیح همه بر کیبورد سیم دار بخاطر عدم قطعی ارتباط است. اما این مدل نظم بیشتری به دسکتاپتان میدهد. و میتوانید با کیبورد بی سیم از فاصله دورتر از نمایشگر هم تایپ کنید.

بین گیمر ها کیبورد بی سیم طرفدار بیشتری دارد.باید بدانید wireless keyboard از نوع معمولی خود گرانتر است

نورپردازی کیبورد گیمینگ چگونه است؟

کیبورد گیمینگ rgb دارای چراغ های RGB میباشند که نورپردازی صغحه کلید ها به دو نوع تقسیم شده اند در برخی کیبورد ها چراغ ها ثابت بوده و در برخی کیبورد گیمینگ هنگام فشار کلید ها چراغ فعال میشود.

بهترین کیبوردهای بیسم

3- کیبورد سیم دار

اگر به دنبال ارزانترین کیبوردها هستید کیبورد های سیم دار را به شما پیشنهاد میکنیم .کیبورد های سیم دار با usb به کیس متصل میشوند . این مدل کیبوردهای سیم دار عمر مفید بالاتر و تنوع بیشتری هم دارند.برای مصارف اداری مناسب است.

ارزانترین کیبورد با سیم

کیبورد گیمینگ گرین

کیبورد گیمینگ ای فورتک

اگر قصد خرید یک کیبورد گیمینگ با کیفیت را دارید کیبورد مکانیکی گیمینگ گرین  انتخاب مناسبی است

دارای چراغ های RGB با 9 حالت مختلف بوده

گارانتی 25 ماهه گرین بفروش میرسد

کیبورد دارای 4 عدد کلید مکانیکی بوده

الباقی کلید های membrane میباشد. دارای سرعت عمل خوبی میباشند. گارانتی 18 ماه نوترونیک بفروش میرسد

نمایندگی فروش گرین -فراسو- لاجیتک -ای فورتک- بیاند

فروشگاه آرکا نود نماینده رسمی گرین فراسو لاجیتک ای فورتک بیاند در کرج میباشد. شما بهترین برندهای موجود در بازار را یکجا در این فروشگاه با تنوع عالی خواهید یافت.بهترین قیمت های کی بورد های گیمینگ در وب سایت arka90 مشاهده نمایید. فروشگاه آرکا نود عرضه کننده با کیفیت ترین کی بورد های گیم با گارانتی معتبر است.

ارزانترین کیبوردهای گیم را از کارشناسان فروش ما در فروشگاه arka90 بخواهید.