خرید تلویزیون TCL

برای خرید تلویزیون تی سی ال (TCL) می توانید از نمایندگی های فروش محصولات برند تی سی ال TCL در سطح کشور اقدام نموده و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آرکا به عنوان نمایندگی رسمی شرکت مادیران در استان البرز با داشتن مجموعه ای بزرگ از محصولات برند TCL، همواره آماده عرضه جدیدترین محصولات این برند با ارائه گارانتی مطمئن شرکت مادیران می باشد. همچنین جهت خرید اینترنتی و آنلاین محصولات برند TCL، می توانید از لینک زیر استفاده کنید و خرید آسان و مطمئن را تجربه کنید.

مشاوره و خرید تلویزیون های TCL

مشاوره آنلاین خرید تلویزیون های تی سی ال (TCL) در سایت آرکا با توجه به فرم زیر می باشد.

فرم مشاوره رایگان قبل از خرید

TCL 2019 TV: همه مجموعه های TCL که امسال به بازار عرضه می شوند در حالی که بزرگترین مخاطبان این کشور در وطن چین با کمال تعجب آور هستند ،  TCL تی سی ال  اکنون تلویزیون های مختلف را با حضور پررنگ در ایالات متحده ،  اروپا ، استرالیا و جنوب شرقی آسیا حمل می کند.
(با توجه به اینکه TCL فقط سال گذشته فروش تلویزیون در سواحل انگلستان را آغاز کرده است ، شاید کمتر کسی با این نام آشنا باشد.)
بنابراین تلویزیون های TCL چگونه از رقابت متفاوت هستند و آیا ارزش پول شما را دارند؟

معایب تلویزیون های تی سی ال (TCL)

معایب تلویزیون های تی سی ال(TCL) نسبت به سایر برندهای موجود در بازار. آیا واقعا معایبی در تلویزیون های تی سی ال وجود دارد؟ یا این معایب در تلویزیون های سایز بزرگ مشترک است؟!

 در واقع قرار است درباره معایب تلویزیون های سایز بزرگ صحبت کنیم. این معایب با برندهای مختلف مشترک است.

  1. نسبت ابعاد به فضای قرار گیری:
  2. رزولوشن بالا قیمت بالا: 
  3. آسیب پذیری صفحه نمایش بدلیل بزرگ بودن آن:
  4. عمر کارایی نسبت به تلویزیون های سایز کوچک:
 

مزایای تلویزیون تی سی ال

    1. قیمت ارزان نسبت به سایر برندهای موجود در بازار: با توجه به اینکه تلویزیون های تی سی ال از سخت افزار بسیار قوی پشتیبانی می کند، قیمت آن بسیار ارزان تر است. همانطور که در جامعه مطرح می شود که ( فلان برند پول برندش را می گیرد که گرانتر است) این موضوع کاملا درباره خرید تلویزیون صدق می کند. در کل کالای الکترونیکی در جهان به نسبت برند آن پول گمرک و غیره، تعیین کننده قیمت می باشد. تلویزیون های برند تی سی ال (TCL) بر خلافت سایر برندهای موجود در بازار، از کیفیت و رزولوشن بالایی برخوردار است. همین مورد سبب افزایش تنوع برند در این تلویزیون ها می باشد. کیفیت عالی، سخت افزار قوی، قیمت کاملا عادلانه، دلیل رضایت کاربران از این برند می باشد.
  1. کیفیت عالی و قابل مقایسه با برندهای معتبر نسبت به قیمت: گاها مشاهده می کنید که فلان برند در تلویزیون واقعا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. این موضوع در سال های گذشته بسیار در بازار فروش تلویزیون های IPS سر و صدا کرده بود. حال اینکه قیمت این تلویزیون ها با کیفیت آنها برابری نداشت. از این رو بسیاری از شرکت های تولید مانیتور و تلویزیون تصمیم به طراحی تلویزیون های ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) با نیاز مردم کردند. یکی از موفق ترین آنها تلویزیون های برند TCL می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین قیمت مناسبی دارند.

آیا باید تلویزیون TCL بخرم؟

مهمترین مزیت تی سی ال ( TCL ) در بازار تلویزیون قیمت تهاجمی آن است.

این تلویزیون ها را در مقیاس گسترده تولید می کندو با قیمت مناسب تی سی ال در تلاش برای جلب مصرف کنندگان در سراسر جهان به مصرف کنندگان منتقل کرده است.اگر به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت هستیدکه قیمت زیادی را ارائه می دهد ، TCL اغلب شرط خوبی خواهد بود – غالباً برای تلویزیون های خیلی بزرگ نیز.اگر فکر  کردن برای جعل تلویزیون ۵۵ اینچ یا ۶۵ اینچ به شما تعریق پیدا کرده است ،بدانید که TCL شما را از این طریق برای شما شارژ نمی کند – و سازنده تلویزیون همه چیز راز نمایشگرهای ۳۲ اینچی گرفته تا نمایشگرهای عظیم ۷۵ اینچ ارائه می دهد.

همیشه یک سوال در مقابل هزینه عملکرد در نظر گرفته می شود ، زیرا تلویزیون های ارزان قیمت تقریباً ناگزیر به معنای افت کیفیت از همتایان ممتاز خود هستند. پردازش تصویر اغلب اولین چیزی است که رنج می برد، با پردازنده ها اساسی قادر به مقابله با خواسته های تلویزیون با وضوح بالا نیست.

بیشتر بدانید: ۱۱ نکته مهم در زمان خرید تلویزیون TCL

تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست؟

تلویزیون های تی سی ال TCL تمایل زیادی به پردازش تصویر دارند ، که برخی می گویند تصویری پویا را فراهم می کند ، اما می تواند منجر به عکس های غیر رنگ و کنتراست شاداب شود.

وضوح تصویر ۴K این روزها به طور فزاینده ای برای تلویزیون های هوشمند است که برای کسانی که مایل به تماشای تلویزیون و فیلم ها با جزئیات Ultra HD هستند بسیار عالی است.

شما اغلب محدوده دینامیکی بالا (HDR) را نیز به همراه خواهید داشت ،  بنابراین توجه داشته باشید که HDR ارزان قیمت ۴K تنظیم شده از TCL همان تصویر تلویزیونی با کیفیت تلویزیون تی سی ال بالا را ارائه نمی دهد.

تلویزیون تی سی ال بهتره یا ایکس ویژن

TCL طی سالهای متمادی از چندین سیستم عامل برای تلویزیون های خود استفاده کرده است، بنابراین ارزش این را دارد که با تلویزیون خود یک پلتفرم هوشمند تلویزیون مناسب داشته باشید.

بسیاری از مجموعه های میان رده ایالات متحده از پلتفرم هوشمند تلویزیون Roku استفاده می کنند و با تعداد زیادی از برنامه های مورد علاقه خود مانند Netflix ، Hulu و Amazon Prime Video رابطی فکری و فکری ایجاد می کنند. سایر مجموعه های TCL ، مانند DP648 در انگلستان ، از سیستم عامل بسیار ابتدایی Linux استفاده می کنند.

اکثر تلویزیونهای TCL که امسال به بازار عرضه می شوند ، در تلاش برای استاندارد سازی در تمام صفحه، دارای همان سیستم عامل اندرویدی هستند و یک پلتفرم هوشمند خوب همه جانبه است که توسط سونی و Hisense نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

Hisense TV 2019: هر تلویزیون Hisense به شما نیاز به دانستن در مورد این سال است


TCL اکنون چندین طرح تلویزیونی تجربی دارد ،
هرچند تا حد زیادی به بازار خانگی خود در چین نزدیک است. اما بینندگان آمریکایی ممکن است بخواهند TCL 8-Series 8K QLED را تماشا کنند  و این نشان از شروع TCL به وضوح فوق العاده ۸K دارد.

همچنین شایان ذکر است که TCL از HDR10 + پشتیبانی نمی کند ، و به جای آن به قالب های برتر Dolby Vision برای تلویزیونهای متعصب خود می چسبد ،

اگرچه قصد تماشای بسیاری از قالب های برتر HDR را دارید ، این تغییر واقعاً تغییر خواهد کرد. به طور کلی ، انتخاب شما برای تلویزیون TCL ممکن است به جایی برسد که شما زندگی می کنید.

در ایالات متحده تعداد زیادی تلویزیون داریم که به خوبی بررسی کرده ایم، و TCL درکی از بازار و آنچه بینندگان آمریکایی از تلویزیون های خود می خواهند ایجاد کرده است.

در انگلستان گزینه های کمتری وجود دارد ، که به اندازه قیمت رقابتی نیستند. اگر یک تلویزیون TCL را انتخاب می کنید ، از کیفیت تلویزیون تی سی ال می توانید مطمئن باشید که تلویزیون خوبی با ارزش دارید.

جواب کیفیت تلویزیون تی سی ال چجوریه بخرم یا نه؟ بله

 

 

به این محتوا امتیاز دهید.
[کل: 9 میانگین: 3.4]