قیمت و کیفیت تلویزیون TCL

نمایندگی تی سی ال در کرج

هرآنچه باید درباره تلویزیون های tcl بدانید و آشنا شوید

item-01

نقد و بررسی تلویزیون تی سی ال

تلویزیون های TCL نشان می دهد که در طول چند سال گذشته ارزش زیادی به ارمغان آورده اند. آنها یک تازه وارد در بازار  هستند، اما آنها با تقلید کاملا قوی با همکاری خود با Roku برای ویژگی های هوشمند خود وارد شدند. چند سال پیش تلویزیون چندرسانهای TCL را تهیه کردیم و همانطور که محبوبیت آنها را نشان دادیم، آنها را در آینده بررسی خواهیم کرد. منتظر بررسی های ما از مدل های 2017 در ماه های آینده هستیم.

ویژگی ها نسبت به سایرین، مزایا و معایب تلویزیون تی سی ال

مزایا

+ ارزان. با این حال، ارزانترین نام تجاری قیمت ما این سال را آزمایش کرده ایم. بیشتر آنها را می توان کمتر از 500 دلار یافت.
+ سیستم عامل تلویزیون تی سی ال هوشمند و خوب می باشد. همه تلویزیون های هوشمند TCL از تلویزیون Roku استفاده می کنند. Roku بصری، سریع، کاملا برجسته و دارای تمام برنامه هایی است که اکثر مردم می خواهند.

معایب تلویزیون tcl
–  تلویزیون های TCL در آزمایش اندازه گیری های روشنایی متوسط سطخ بسیار خوب و قابل قبولی دارد، اما ممکن است در محیط های روشن تر لذت بخش نباشد.که صرفا سلیقه ای است و نظر ماست.
– در زیر متوسط زاویه دید ،تلویزیون های TCL حتی در مقایسه با دیگر رقبا سطح خوبی از خود به نمایش گذاشته ولی مسلما از برندهایی مانند سونی و یا سامسونگ سطح پایینتری دارد که با توجه به قیمت آنها قابل توجیه است.

پلتفورم هوشمند تی سی ال 2017

رابط کاربری راه دور و کلی آنها همانند آنچه در جعبه های Roku می بینید، با پشتیبانی 4K کامل است که بر خلاف اکثر رده بندی های آنها مشابه است. تلویزیون اندروید تی سی ال حرفی برای گفتن در این زمینه دارد.

انواع تلویزیون های TCL

1. تلویزیون تی سی ال ( TCL P607) – بهترین تلویزیون HDR از TCL

بهترین مدل تلویزیون tcl که ما بررسی کردیم، تلویزیون LED P607 P سری 4k است. کیفیت تلویزیون تی سی ال از نظر تصویر آن یک قدم بالاتر از رقابتی های آن است، و همچنین یک تلویزیون بازی عالی با ویژگی های غیر معمول برای محدوده قیمت آن است.

با توجه به ویژگی کم نور کم محلی خود، کیفیت عکس P-Series بسیار عالی است. این کمک می کند تا عمیق و حتی سیاه پوستان که عمق زیادی به تصویر می دهد. کنتراست تنها چیز بزرگ در مورد این تلویزیون نیست، گرچه از آن می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را تولید کند و کاملا روشن شود، و این باعث می شود که HDR مناسب باشد.
انعطاف پذیری ورودی فوق العاده کم و تاری حرکت کم آن را یکی از بهترین تلویزیون های بازی می کند، به طوری که کاملا چند منظوره است.

به طور کلی، امروزه بسته ای با ارزش بهتر پیدا می کند. اگر شما از زاویه دید باریک و ساخت پلاستیکی نترسید، TCL P607 یک انتخاب عالی در محدوده قیمت آن است.

2. تلویزیون تی سی ال ( TCL S405) – بهترین تلویزیون تی سی ال 4K

اگر شما به دنبال یک تلویزیون 4K کامل با بودجه محدود هستید، به هیچ وجه غیر از تلویزیون LED سری TCL S405 S از تلوبزیون های دیگر استفاده نکنید. این یک تلویزیون عالی در سطح ابتدایی است و با پلت فرم عالی Roku بسته بندی می شود.

این یک قدم پایین تر از P607 است، اما این بدان معنا نیست که از ویژگی های HDR فانتزی مانند طیف رنگی گسترده و روشنایی بالا در اوبونتو برخوردار نیست. کیفیت تصویر کلی آن هنوز هم کاملا خوب است، و آن را حفظ همان کم و ضخامت ورودی و تاری حرکت بر روی مدل گران قیمت است، و آن را انتخاب بزرگ برای علاقهمندان به بازی در بودجه. این همان ساختار پلاستیکی است که به عنوان مدل گران قیمت نیز شناخته شده است، اما انتظار می رود از یک تلویزیون در این محدوده قیمت باشد.

3. تلویزیون تی سی ال ( TCL S305)- بهترین مدل تلویزیون تی سی ال 1080P

اگر بخواهید چیزی واقعا ارزان قیمت داشته باشید که دارای ویژگی های عالی است، به دنبال تلویزیون LED S305 1080p هستید. کیفیت عکس آن با P607 بالا مطابقت ندارد، اما می توان آن را به طور قابل توجهی ارزان تر پیدا کرد. این مدل کامل برای کسانی است که به دنبال یک تلویزیون ساده برای یک اتاق خواب، از آنجایی که آن را بیش از حد روشن نیست، اما هنوز یک تلویزیون بهتر از متوسط است که در این قیمت یافت می شود.

4. تلویزیون تی سی ال ( TCL UP130)

TCL UP130 یک تلویزیون LCD 4K است که با کیفیت تصویر بالاتر از حد متوسط است. متاسفانه دست زدن به حرکت پایین تر از حد متوسط است و افتتاح ورود نیز دور از ایده آل است. این نمیتواند بسیار بازتابی برای برخورد با انعکاسها باشد و هنگامی که در زاویه دید کیفیت تصویر را به سرعت کاهش مییابد. پلتفرم هوشمند Roku عالی عمل می کند هر چند.

5. تلویزیون تی سی ال ( TCL US5800)

LED TCL US5800 Series UHD دارای کیفیت تصویر متوسط برای تلویزیون 4K است. این تاری کمی بیشتر از ایده آل در دنباله سریع است. صفحه نمایش US5800 همچنین انعکاس های سختی را تولید می کند که نمی توان با نور کم TV تلویزیون مقابله کرد. پلتفرم هوشمند Roku عالی است هر چند عملیات تلویزیون نیز کاربر پسند است.

6. تلویزیون تی سی ال ( TCL FS3800)

سیستم عامل اندروید تلویزیون

TCL FS3800 سری 1080p LED یک تلویزیون پایه با کیفیت تصویر متوسط است. این نمیتواند بسیار روشن شود، یکنواختی یکنواخت صفحه را داشته باشد و حرکت بهتر باشد. هنگام مشاهده از طرفین، زاویه دید تصویر آن نیز به سرعت کاهش می یابد. ویژگی های هوشمند Roku عالی است.

7. تلویزیون تی سی ال ( TCL FS3750)

تلویزیون LED TCL FS3750 1080p Roku Smart دارای یک کیفیت تصویر خوب و یکی از بهترین تلویزیون tcl از نظر پلتفرم های هوشمند تلویزیون است. رابط کاربری بسیار ساده آن بخشی از نقاط قوت آن است که این تلویزیون را جذاب به مخاطبان بسیار گسترده می کند. متاسفانه، این تصویر در هنگام مشاهده از طرف رو به وخامت است.

تلویزیون های تی سی ال برجسته و خوش قیمت

این سؤال است که شاید دشوار باشد. با داشتن تلویزیون های زیادی در این روزها ،و با برنده های موجود در بازار می تواند تقریباً غیرممکن باشد. به همین دلیل ما این راهنما را برای مارک چینی الکترونیک جمع کرده ایم ، بنابراین اگر یک برند تلویزیون TCL به راه شما بیاید ، می دانید که آیا این برای شما مناسب است یا نه.

تلویزیون مارک tcl (تی سی ال) تقریباً به اندازه برخی از برند ها در بازار تلویزیون نبوده است ، اما در سال های اخیر به یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون در جهان رسیده است.

ما شاهد آمار رقابتی هستیم که تلویزیون مارک تی سی ال را در جایگاه دوم یا سوم قرار می دهد ، بر اساس تعداد تلویزیون هایی که در سطح جهان ارسال می شوند  پا به پایه با ال جی ، اما در پشت رهبر بازار سامسونگ – اما کافی است که بگوییم قطعاً در لیگ های بزرگ است.
شرکت تی‌سی‌ال (انگلیسی: TCL Corporation) یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی است که مقر آن در هویژو در استان گوانگدونگ است. شرکت تی‌سی‌ال طراحی، توسعه، تولید و فروش محصولات از جمله تلویزیون، تلفن همراه، سیستم‌های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و لوازم الکتریکی کوچک را انجام می‌دهد.

در سال ۲۰۱۰ شرکت تی‌سی‌ال ۲۵مین تولیدکننده بزرگ لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان بود. و در سال ۲۰۱۳ سومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در بازار جهانی بود.

TCL یکی دیگر از شرکت های جوان در صنعت تلویزیون است. تی سی ال یکی از معدود تولیدکنندگان تلویزیونی باقی مانده است که تمام قطعات را خودشان میسازند. در سال های اخیر، TCL تنها چند مدل در سال در آمریکای شمالی عرضه کرده است و مدل های آن تنها در ایالات متحده موجود بودند درست مانند ویزیو.
تنها چند ماهی میشود که آنها وارد بازار تلویزیون کانادا نیز شده اند. مدل های موجود برای کانادایی ها همانند مدل هایی میباشد که در ایالات متحده هستند، و هر گونه اختلاف جزئی به علت مجوز محتوا و منطقه است است.

مقایسه تلویزیون سامسونگ با تی سی ال

با افزایش قیمت و محدود شدن عرضه محصولات رقیب کره ای و ژاپنی شاهد بالا گرفتن یکدفعه ای قیمت محصولات نوظهور TCL در میان برندهای چینی هستیم.  بدلیل استفاده از فناوریهای شرکتهای زیر مجموعه از جمله RCA و TAMPSON علاوه بر راه اندازی خط تولید پنل در سال 2010 میلادی در سال 2013 به رتبه سومین تولید کننده بزرگ جهانی بعد از سامسونگ و ال جی دست یافت و در سال 2017 رتبه نخست تسخیر سهم بازار را در آمریکا بدست آورد .

این تلوزیون هم اکنون در شرکت ماشینهای اداری ایران مادیران مونتاژ می شود این شرکت که صاحب برند ایرانی ایکس ویژن سومین برند پرفروش تلوزیون در ایران و همچنین تولید کننده تلوزیونهای شارپ در ایران بوده است سهم بسیار مهمی میتونه در بازار داخلی داشته باشه اما محصولات TCL داخلی با محصولات گلوبال و جهانی این برند تناقضات کیفی دارند و کمی استاندارد های نرم افزاری، سخت افزاری و کیفی پایینتری ارایه میدهند.

مادیران نمایندگی این برند برای گارانتی همچنین تولید کننده و صادر کننده مانیتور ال جی نیز می باشد با توجه به کیفیت بالای مونتاژ ، خدمات عالی پس از فروش مادیران ، و از همه مهمتر قیمت مناسب تلوزیون _ با توجه به اینکه کیفیت تلویزیونهای تی سی ال از نظر تصویر UHD یا 4k و دارای رابط هوشمند هوشمند و تنوع در درگاههای ورودی و خروجی می باشد ارزش خرید بالایی دارد .شایان ذکر است اخیرا در بسیاری از مدلهای تی سی ال یک عدد ریموت یا دستگاه کنترل اضافی یا یدکی در کارتن محصول به خریدار تحویل می گردد. در مقایسه تلویزیون تی سی ال با ال جی میتوان گفت هر دو از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

در مقایسه تلویزیون تی سی ال با سامسونگ و دیگر رقبا، برند تی سی ال تلویزیون های ارزان قیمت را اولویت قرار می‌دهد. به طور متوسط مدل های دست شماری نسبت به سایر برند ها تلویزیون معرفی و عرضه میکند، اما مدل های آنها برای مدت طولانی تری در بازار ماندگار می‌مانند یعنی خط تولید آنها به این زودی ها متوقف نمیشود. تلویزیون های TCL پلتفرم هوشمند Roku TV را یدک میکشند که بر روی تمام مدل های آن نصب شده است.

اگرچه سیستم عامل تلویزیون tcl جزو سریع‌ترین و بهترین سیستم عامل و رابط کاربری نیست، رابط هوشمند Roku TV بسیار ساده و با سهولت استفاده بسیار بالا است و به شما امکان دسترسی به یک مجموعه بسیار زیادی از برنامه‌ها و شبکه های استریم محتوا را میدهد. تلوزیون های tcl معمولا نسبت کنتراست بومی بالایی دارند به‌سبب نمایشگر VA و در محیط های تاریک و کم نور عملکرد بسیار خوبی دارند. اگرچه ظاهر و پرستیژ این تلویزیون ها در حد رقبا خوب نیست.

گارانتی تلویزیون

tcl تلوزیون طیف گسترده ای از اندازه های 28 تا 75اینچ را پوشش می دهند و معمولا بازار های ارزان قیمت را هدف قرار می دهند. سری 6 تی سی ال  (TCL R617 / 615/613) بهترین تلویزیون های بازه قیمتی خودشون هستند که تا به حال بررسی شده اند حتی با ارزش بسیار بیشتری از رنج قیمتی خودشان.
این سری تلویزیون ها عالی هستند و نمایشگر آن‌ها روشنایی بسیار خوب و بالایی دارد، کیفیت ال ای دی تی سی ال از نظر تصویر، بسیار خوب بوده، مشکی عمیق نمایشگر آن‌ها پرفورمنس نمایش در میحط های تاریک را بشدت بالا برده، موشن آن‌ها بسیار خوب کار شده و تاخیر ورودی بسیار مناسب آن‌ها تجربه گیمینگ ایده‌آلی را برای گیمر ها رقم میزند.

متاسفانه، زاویه دید تلویزیون های TCL خوب نیست مانند بقیه VA پنل ها. تی سی ال سری 5 (TCL S517 / 515) تلویزیون دیگری است که ما امسال شاهد آن بودیم و به بررسی آن پرداختیم. درست مانند سری 6 این تلویزیون نیز 4K بوده اما TCL S517 نمیتواند به همان اندازه روشنایی داشته باشد و از قابلیت نوردهی موضعی بکلایت های تمام آرایه نوردهی موضعی . این دارای تاخیر ورودی کم و گستره وسیعی از رنگ است که برای این تلویزیون در این محدوده قیمت نادر است. با توجه به قیمت و کیفیت تلویزیون TCL، انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به بازی است.

نکته پایانی

کیفیت تلویزیون tcl قابل قبول بوده و این شرکت سعی داشته به عرضه محصولات متنوعی بپردازد تا بتواند رضایت مخاطب خود را جلب کند. در سوی دیگر قیمت تلویزیون tcl نیز در مقایسه با رقبا بسیار بهتر بوده و همین امر موجب خواهد شد تا مخطاب با رضایتی که از کیفیت تصویر دارد، به خرید آن بپردازد. در این مقاله از بروز کالا سعی کردیم به طور کامل به بررسی تلویزیون tcl بپردازیم و کیفیت تلویزیون های tcl را با مورد تحلیل قرار دهیم. امیدوارم توانسته باشیم در این راستا قدمی هر چند کوتاه برداشته باشیم. برای خرید لوازم صوتی و تصویری و کامپیوتر و لپ تاپ  دیگر به فروشگاه ما مراجعه کنید.

آرکا نود -بنابی
مقاله:برسی قیمت و کیفیت تلویزیون های TCL