امروزه خرید لوازم خانگی و یا سایر لوازم الکترونیک از قبیل لپ تاپ، موبایل و … به دلیل هزینه های بسیار زیادی که دارند جزو خریدهای هستند که در اولویت قرار نمیگیرند، به همین علت خرید اقساطی لوازم خانگی، کامپیوتر، لپ تاپ و … از فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان میتواند یکی مزیت بسیار بزرگ باشد.

فروشگاه اینترنتی آرکا 90 با همکاری فروشگاه های اقساطی لندو این مزیت بزرگ را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان آورده اند که بتوانید تمامی لوازم مورد نیاز خود را از قبیل خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی، خرید گوشی موبایل، خرید لپ تاپ و کامپیوتر های گیمینگ را از فروشگاه اینترنتی آرکا 90 به صورت کاملا اقساطی انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی آرکا90 با بیش از چندین سال سابقه در زمینه فروش اینترنتی محصولات خانگی و محصولات الکترونیک میتواند شما را در خرید اقساطی لوازم مورد نیاز شما کمک کند تا بتوانید با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.

ما موارد مهمی که باید برای خرید اقساطی از فروشگاه آرکا 90 لازم است را برای شما لیست کردیم که در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

 

شرایط و مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی برای مشتریان آرکا 90 با همکاری فروشگاه لندو

مزایای خرید اقساطی از لندو:

  • تا سقف ۲۰ میلیون تومان
  • بدون الزام چک و ضامن
  • فرایند کاملا آنلاین
  • عدم اخذ جریمه دیرکرد

مدارک لازم برای دریافت اعتبار از لندو:

  • مدارک شناسایی
  • یکی از مدارک گردش حساب/ فیش حقوقی / گواهی اشتغال به کار
  • مدارک محل سکونت
  • داشتن حساب بانک آینده

مراحل خرید اقساطی لوازم خانگی از لندو:

  •  مشخص کردن مبلغ اعتبار برای خرید اقساطی و ضمانت (سفته)
  • آپلود مدارک لازم برای اعتبارسنجی آنلاین در سایت لندو
  • دریافت اعتبار (کد) از لندو
  • خرید از فروشگاه اینترنتی آرکا نود
  • پرداخت اقساط به‌صورت ماهانه در سایت لندو

پرداخت اقساط:

  •  به صورت ۶ ماهه، ۹ ماهه یا ۱۲ ماهه
  • بصورت آنلاین از طریق سایت لندو
  • بدون دریافت جریمه دیرکرد

فروش اقساطی موبایل در فروشگاه اینترنتی آرکا نود

امروزه استفاده از موبایل یکی از بدیهی ترین کارهای است که انجام میدهیم. اما به دلیل بالا رفتن دلار و گران شدن موبایل خرید آن به مراتب سخت تر از قبل شده است. خرید قسطی گوشی بهترین راه حل در این مواقع است.

برای خرید قسطی گوشی اپل، خرید اقساطی گوشی شیائومی و برندهای دیگر از فروشگاه‌های سطح شهر و اکثر فروشگاه‌های اینترنتی لازم است که شما چک معتبر ارائه دهید یا یک ضامن معتبر را معرفی کنید و در صورت نداشتن این دو شرایط امکان خرید اقساطی موبایل برای شما امکان پذیر نخواهد بود.

برای خرید قسطی گوشی اپل، خرید گوشی اقساطی سامسونگ و خرید قسطی گوشی شیائومی و برندهای دیگر که در سطح شهر هستند باید چک معتبر و ضامن های معتبر ببرید اما شما به راحتی میتوانید با خرید اقساطی گوشی از فروشگاه اینترنتی آرکا 90 محصولات مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید.

یافتن فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه فروش اقساطی گوشی موبایل

فروشگاه اینترنتی آرکا 90 یک فروشگاه جامع است که شما علاوه بر خرید اقساطی لوازم خانگی می‌توانید انواع و اقسام موبایل را نیز به صورت اقساطی از آن خریداری کنید همچنین کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر قطعات کامپیوتر را به صورت اقساطی خریداری کنید.
فروشگاه اینترنتی آرکا 90  در زمینه فروش اقساطی انواع برند های مطرح بازار از جمله فروش اقساطی گوشی هواوی، فروش اقساطی نوکیا، فروش اقساطی سامسونگ، فروش اقساطی اپل و….  شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی، موبایل دلخواه خود را با بهترین شرایط از فروشگاه اینترنتی آرکا 90 خریداری کرده و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

از روش‌های خرید قسطی گوشی در فروشگاه اینترنتی آرکا 90 می‌توان به فروش اقساطی موبایل برای فرهنگیان، فروش اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک، فروش اقساطی موبایل بدون ضامن و … را نام برد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات لازم در زمینه خرید اقساطی گوشی با کارشناسان فروشگاه آرکا 90  تماس حاصل فرمایید.

با این فرصتی که فروشگاه اینترنتی آرکا 90 در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد می‌توانند خرید قسطی جهیزیه و خرید قسطی لوازم خانگی را انجام دهند و محصولاتی بسیار با کیفیت را از برند‌های ایرانی خریداری کنند و هزینه خرید لوازم خانگی را به صورت قسطی پرداخت کنند. در ادامه به توضیح کاملی در رابطه با روشها و شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در سایت اینترنتی آرکا نودپرداخته‌ایم

امروزه با پیشرفت اینترنت برخی از فروشگاه‌ها با ایجاد کانال لوازم خانگی قسطی یا پیج‌های اینستاگرامی در زمینه‌ی فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره یا کم بهره فعالیت دارند. اما متاسفانه هر کانال و پیجی قابل اعتماد نیست و بهتر است در مورد آنها خوب تحقیق کنید. فروشگاه اینترنتی آرکا 90 با داشتن سایت و پیج اینستاگرامی معتبر و نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز کشوری کسب و کار اینترنتی در زمینه‌ی فروش نقدی و اقساطی لوازم خانگی فعالیت داشته که مزایای بی شماری را برای خریداران گرامی دارد.

 

خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه آرکا 90

ما در فروشگاه اینترنتی آرکا90 تمامی برند های مطرح لوازم خانگی را ارائه میکنیم. شما میتوانید برای خرید قسطی لوازم خانگی از جمله خرید اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن، خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن، خرید قسطی لباسشویی تی سی ال، خرید اقساطی سای بای ساید تی سی ال  و…. به فروشگاه ما مراجعه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی از آرکا90

1. ارائه تنوع بالایی از خرید اقساطی محصولات لوازم خانگی

فروشگاه لوازم خانگی آرکا 90 تنوع بالایی از انواع محصولات لوازم خانگی از برندهای داخلی و خارجی را به صورت نقد. و اقساطی به فروش می‌رساند. بنابراین حق انتخاب بیشتر و متناسب با سلایق و نیازهای خود داشته و هر آنچه را که برای منزل و آشپزخانه خود نیاز دارید را به راحتی از آرکا نود به صورت قسطی خریداری کنید.

2. فروش اقساطی لوازم خانگی با بهره کم                                 

ما در آرکا 90 این امکان را برای مشتریان فراهم کرده‌ایم. که تمامی محصولات لوازم خانگی را بتوانند به صورت اقساطی و با شرایطی کاملا ایده‌آل و منصافه انجام دهند و بازپرداخت اقساط با کمترین میزان سود است.

3. داشتن روش‌های متنوع جهت خرید اقساطی لوازم خانگی

یکی از مزایای خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی آرکا 90 این است. که روش‌ها و شرایط خرید قسطی متنوعی را دارد در نتیجه شما براساس نوع شرایط‌ خود می‌توانید یکی از روش‌ها را انتخاب کنید.

4. ارسال سریع کالا

پس از پایان فرآیند خرید، کالای سفارش داده شده در اسرع وقت در هر جای ایران که هستید به شما تحویل داده می‌شود.

شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در زمینه شرایط اقساطی محصولات مختلف از جمله لوازم خانگی خرید قسطی لباسشویی، خرید قسطی یخچال فریزر و خرید قسطی تلویزیون  با فروشگاه اینترنتی آرکا 90 با شماره 026342060750 تماس بگیرید.

شماره تماس فروشگاه برای خرید کامپیوتر و لپ تاپ : 02632202076

به این محتوا امتیاز دهید.
[کل: 1 میانگین: 5]