بهترین ماشین لباسشویی ایرانی از دید مصرف کنندگان کدام است؟ این فقط یک وسیله برقی نیست. این یک صرفه جویی در زمان و معجزه گر شستشوی آسان هم هست. خواه به دنبال تمیز کردن کفش ورزشی گل آلود باشید یا ظریف ترین لباس رسمی نامزدیتان ،به هر حال بهترین ماشین لباسشویی از لباس های شما باید محافظت هم بکند ، نباید الیاف پارچه را خراب کند و از لحاظ برق هم بهینه باشد. حتما نظر کاربران در مورد برند ماشین لباسشویی انتخابیتان را مطالعه کنید چون شما یکبار برای خرید ماشین لباسشویی به بازار میروید نه هر سال.

البته ماشین لباسشویی که برای شما ایده آل است ممکن است برای دیگران ایده آل نباشد. به همین دلیل است که ما چنین وسعتی از مدل ها، اندازه ها و قیمت ها را پوشش داده ایم. پس حتما مقالات ما درمورد راهنمای خرید ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

توصیه ما در مورد خرید ماشین لباسشویی این است: بودجه و نیازهای خود را با دقت بررسی کنید. برای مثال، خانواده هایی که افراد بیشتری در آن ها حضور دارند، به یک درام با ظرفیت بیشتر و سرعت چرخش سریع نیاز دارند.

طبق تجربه ما، ماشین لباسشویی یکی از آن خریدهایی است که پرداخت بیشتر ارزش آن را دارد. نه تنها خود دستگاه دوام بیشتری دارد، بلکه از آنجایی که مدل‌های گران‌تر لباس‌ها را بهتر و ملایم‌تر می‌شویند، لباس‌های شما نیز باید برای مدت طولانی‌تری بهترین ظاهر را داشته باشند.

معرفی 7 برند از بهترین لباسشویی ایرانی و خارجی در بازار

1- خرید ماشین لباسشویی بوش

به Bosch Serie 8 WAX32GH4GB سلام کنید، دستگاهی که به دلایل زیادی، از جمله عملکرد تمیز کنندگی درجه یک که این دستگاه ارائه می دهد (و آنچه از بوش انتظار دارید) در لیست بهترین ماشین های لباسشویی ما قرار می گیرد: اگر سری 8 WAX32GH4GB نمی تواند لباس های شما را تمیز و تازه کند، شاید هیچ چیز نتواند. مطمئناً گران است، اما در این مورد ما فکر می‌کنیم که آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید.

این ماشین لباسشویی بوش با ظرفیت 10 کیلوگرم و حداکثر سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه، جعبه های مناسبی را از نظر ظرفیت و عملکرد نشان می دهد. این در واقع به اندازه کافی هوشمند است که 16 لکه از رایج ترین لکه ها – از جمله شکلات، شراب قرمز و علف را از بین ببرد و دما، حرکت درام و زمان خیساندن را متناسب با آن تنظیم کند. این یک ویژگی واقعاً خوشایند در ماشین لباسشویی بوش است که تعداد زیادی از آنها را دارد.با خرید ماشین لباسشویی بوش همه را باهم خواهید داشت.

Bosch Serie 8 WAX32GH4GB همچنین دارای سیستمی به نام سیستم شستشوی 4 بعدی است که آب و مواد شوینده را به طور موثر اندازه گیری می کند تا اطمینان حاصل شود که هر بار نتایجی بی عیب و نقص دریافت می کنید. علاوه بر کارآمد بودن، بی صدا نیز هست، و حتی می توانید با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند یا از طریق دستورات صوتی الکسا، از این مدل خاص استفاده کنید.بهترین ماشین لباسشویی خارجی از دید مصرف کنندگان کدام میتواند باشد؟ با ما همراه باشید.

نظر کاربران درباره ماشین لباسشویی بوش

نظرات موافق لباسشویی بوش :

  • براساس نظرات کاربران لباسشویی بوش بهترین لباسشویی از لحاظ امکانات و عملکرد است.
  • اگر به دنبال لباسشویی مطمئن هستید و قیمت برایتان اهمیت ندارد، بهترین گزینه لباسشویی بوش است.

نظرات مخالف لباسشویی بوش :

  • قیمت بالای لباسشویی بوش یک نکته منفی این شرکت میباشد.

2- خرید ماشین لباسشویی ال جی

ما مطمئن نیستیم که واقعاً ممکن است عاشق ماشین لباسشویی شویم، اما LG TurboWash 360 F4V909BTSE قطعا ما را شگفت زده کرده است: از ظاهر شیک و تیره تا کارایی انرژی آن، خرید ماشین لباسشویی ال جی وسیله ای است که ما بسیار آن را دوست داریم. و ما فکر می کنیم که اگر می خواهید آن را در خانه خود نصب کنید، پس شما نیز آن را بسیار دوست خواهید داشت. در واقع ویژگی های زیادی در اینجا وجود دارد که دشوار است بدانید از کجا شروع کنید.

برای مثال،در ماشین لباسشویی ال جی کنترل اپلیکیشن گوشی هوشمند وجود دارد، بنابراین می‌توانید چرخه‌های شستشو را از هر کجا که هستید زیر نظر داشته باشید، و همچنین گزینه‌های زیادی از حالت‌های شستشو را انتخاب کنید: از TurboWash 360 که از یک جت آب چند جهته استفاده می‌کند. به عملکرد شستشوی سریع که 5 کیلوگرم لباس را تنها در 39 دقیقه برای شما عبور می دهد. می‌توانید در حین شستشو نیز مواردی را به بار اضافه کنید.

با این حال، آنچه ما در مورد LG TurboWash 360 F4V909BTSE بیشتر دوست داریم، بهره وری انرژی عالی آن است: با استفاده از برخی فناوری های پیشرفته و پاشش هوش مصنوعی، ماشین لباسشویی ال جی می تواند وزن بار لباسشویی شما و نرمی پارچه موجود را تشخیص دهد. ، تنظیمات چرخه را مطابق با آن تنظیم کنید. از ماشین لباسشویی ال جی ، لباسشویی هوشمندانه تری وجود ندارد.

نظر کاربران درباره ماشین لباسشویی ال جی

نظرات موافق لباسشویی ال جی :

  • صدای ماشین لباسشویی ال جی خیلی کمتر از بقیه است.
  • با امکانات سامسونگ برابری می کند.
  • نظر کاربران در مورد لباسشویی ال جی مطلوب است.

نظرات مخالف لباسشویی ال جی :

  • نسبت به دیگر برندها قدرت بالایی ندارد.
بهترین ماشین لباسشویی ایرانی از دید مصرف کنندگان

3- خرید ماشین لباسشویی پاکشوما

با خرید ماشین لباسشویی پاکشوما شما محبوب ترین لباسشویی ایرانی را خریده اید. پاکشوما با کیفیت و قیمت مناسبی که ارائه می‌دهد، می‌تواند پاسخگوی نیاز و انتظارات شما باشد.پاکشوما دارای سه رده محصولی U Series ، L Series ،K Series و H Series برای لباسشویی است.

  1. سری U = مدرن‌ترین طراحی – پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها – موتور کم مصرف اینورتر بهره برده است.
  2. سری L = در سه نوع طرح پنل و ۲۱ برنامه‌ی متنوع شست‌وشو و درِ عریض طراحی کروم استفاده می‌کند.
  3. سری K = دارای صفحه‌نمایش لمسی و مکانیکی و در ظرفیت‌های هفت و هشت و نُه کیلوگرمی پرفروش‌ترین سری لباسشویی‌های خودکار بازار ایران است.
  4. سری H =  طراحی اروپایی جدیدترین سری پاکشوما در رده‌ی لوکس میان‌رده محسوب می‌شود  و دارای ۲۰ برنامه‌ی شست‌وشوی است و در ظرفیت‌های شش و هفت کیلوگرمی و طراحی درِ عریض است.

پاکشوما 45 سال سابقه تولید بهترین محصولات را دارد. باید بدانید که لباسشویی‌هایِ پُرقدرت و کم مصـرفِ پاکشــوما؛ در نهـــایت پاکـیزگی، محـافظ کیفیتِ الیاف پارچه و لباس شما هستند.

نظر کاربران درباره ماشین لباسشویی پاکشوما

نظرات موافق لباسشویی پاکشوما :

  • براساس نظرات کاربران لباسشویی پاکشوما قیمت بسیار مناسب ای دارد.
  • طراحی زیبا و کارامد
  • خدمات پس از فروش عالی در سراسر ایران

نظرات مخالف لباسشویی پاکشوما :

  • پمپ تخلیه صدای بسیار بالایی تولید می کند .
  • قطعات آن چینی است.

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما

جهت اطلاع از لیست قیمت جدیدترین ماشین لباسشویی پاکشوما، از طریق لینک زیر اقدام کنید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما

4- خرید ماشین لباسشویی تی سی ال

با خرید ماشین لباسشویی تی سی ال شما همه چیز را باهم خواهید داشت. علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا و اینکه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و مطابق با فناوری و تکنولوژی های روز دنیا تولید سده انذ برای شستشو لباس و پارچه های شما مطلوب هستند.لباسشویی تی سی ال در مصرف انرژی نیز کاملا صرفه جویی می کنند. تی سی ال ماشین لباسشویی های خود را با شعار فن آوری برای سالم زیستن تولید می نماید.

در نتیجه خرید ماشین لباسشویی تی سی ال زندگی سالم و ایده ال را به شما هدیه می دهد. قیمت لباسشویی تی سی ال براساس ظرفیت و امکانات در وب سایت آرکا نود قابل مشاهده و بررسی می باشد.
ماشین لباسشویی تی سی ال مجهز به موتور کم مصرف تی سی ال به نام اینورتر است، در این مدل تسمه حذف شده است، که نهایتا کاهش صدا و مصرف انرژی را خواهید یافت.
در لباسشویی تی سی ال تعداد برنامه های شستشوی متنوعی وجود دارد.که برنامه های شستشو مطابق به حجم لباس، نوع و جنس البسه و بازه زمانی طراحی شده است. بهترین برنامه را انتخاب نمایید . برنامه های شستشو ماشین لباسشویی های تی سی ال می توان به شست‌وشوی تاخیری، شست‌وشوی سریع، لباس‌های نخی، تیره و ضدحساسیت هم اشاره کرد.
ماشین لباسشویی دچار نشتی آب  نمیشود چون دارای سیستم کنترل ضد سرریز آب (Over Flow)است. این سیستم به طور خودکار عملکرد دستگاه را متوقف می نماید تا هم در مصرف آب صرفه جویی شود و همچنین موجب خطر آفرینی نشود.
البته تی سی ال قابلیت های زیادی دارد من جمله این موارد ، شستشو ضد آلرژی، صفحه نمایشگر عیب یابی و سیستم تعادل خودکار اشاره کرد.

نظر کاربران درباره ماشین لباسشویی تی سی ال

نظرات موافق لباسشویی تی سی ال :

  • قیمت مناسب
  • شیک و زیبا و کم مصرف
  • براساس نظرات کاربران لباسشویی تی سی ال خدمات پس از فروش عالی ارائه میدهد.

نظرات مخالف لباسشویی تی سی ال :

  • صدای متوسط
  • قطعات آن چینی است.

قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال TCL

قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال و خرید آن به صورت آنلاین و تحویل بسیار سریع آن درب منزل شما
روی ماشین لباسشویی تی سی ال مورد نظر خود کلیک کنید.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی از دید مصرف کنندگان

5-خرید ماشین لباسشویی اسنوا

با خرید ماشین لباسشویی اسنوا سری واش شما کم مصرف ترین لباسشویی را تهیه کرده اید. اکثر مدل های لباسشویی اسنوا در طراحی به کم مصرف بودن توجه ویژه ای شده است. ماشین‌های لباسشویی اسنوا از ۳۵ تا ۴۹ درصد درمصرف انرژی صرفه‌جویی میشود.

خوشبختانه لباسشویی‌های اسنوا حواس‌شان به همه‌ی لباس‌ها است؛ از پرده و لباس‌های ضخیم و خیلی کثیف گرفته تا پارچه‌های نازک و لباس نوزاد و کفش و لباس عروسی و غیره چون برای هرکدام یک برنامه شستشوی جداگانه طراحی شده است.

نظر کاربران درباره ماشین لباسشویی اسنوا

نظرات موافق لباسشویی اسنوا :

  • فوق العاده بی صدا
  • برنامه های مختلف شستشو و قابلیت شخصی سازی برنامه شستشو
  • طراحی جدید و به روز
  • براساس نظرات کاربران لباسشویی اسنوا مصرف پایینی دارد.

نظرات مخالف لباسشویی اسنوا :

  • تنوع رنگ محدود

6- خرید ماشین لباسشویی سامسونگ

با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 با ظرفیت 9 کیلوگرم ضمن طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوب بهره میبرید که خود جزو مهمترین فاکتورهای هر خریدی است. اما خصوصیت اصلی این دستگاه لباسشویی سامسونگ در ، درخواست مشتریان و مصرف کنندگان بوده است مبنی بر اضافه کردن لباس حین شستشو و روشن بودن دستگاه. در حال حاضر اکثر لباسشویی ها بعد از زدن دکمه شروع قفل میشوند و امکان اضافه کردن لباس را از شما سلب میکنند.

سری های نه کیلویی لباسشویی سامسونگ مناسب خانواده های پر جمعیت است. رتبه مصرف لباسشویی سامسونگ A+++ است و مصرف انرژی پایینی را خواهد داشت. سامسونگ در تولید سیستم شستشوی چندحالته است عالی است. شما به راحتی با ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است به راحتی دستگاه را برای شستشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده نماید ونگران این نباشید که لباس خوب شسته نشود.

نظر کاربران درباره ماشین لباسشویی سامسونگ

نظرات موافق لباسشویی سامسونگ :

  • قیمت مناسب
  • براساس نظرات کاربران لباسشویی سامسونگ طراحی فوق العاده ای دارد.
  • خدمات پس از فروش

نظرات مخالف لباسشویی سامسونگ :

  • قیمت بسیار بسیار زننده و بالا
  • نبود بعضی قطعات

7-خرید ماشین لباسشویی جی پلاس

با خرید ماشین لباسشویی جی پلاس زیبایی و تکنولوژی را باهم خواهید داشت. ماشین لباسشویی جی پلاس به موتور Brushless هوشمند با تکنولوژی Eco Power Inverter مجهز بوده و دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و 5 برنامه تکمیلی است ، این بدان معناست که از مدل های خارجی چیزی کمتر ندارد.

لباسشویی جب چلاس دارای برنامه هایی نظیر ، شستشوی سریع(Go Quick)، برنامه اختصاصی جهت شستشوی قدرتمند اقلام بسیار کثیف(Strong Wash)، برنامه اختصاصی جهت شستشوی پتو و اقلام خواب (Blanket)، انجام شستشو در زمان دلخواه (Start Delay) و برنامه شستشوی لباس‌های لانژری(Lingerle Care) برای شستن پرده و لباس‌های ضخیم و خیلی کثیف گرفته تا پارچه‌های نازک و لباس نوزاد و کفش و لباس عروسی و غیره است. جی پلاس مانند سامسونگ دارای  قابلیت افزودن لباس در حین شستشو هم است.

نظر کاربران درباره ماشین لباسشویی جی پلاس

نظرات موافق لباسشویی جی پلاس:

  • صدای شستشوی کم
  • طراحی زیبا و شیک
  • قیمت مناسب
  • براساس نظرات کاربران لباسشویی پیگیری گلدیران در خدمات عالی است.
  • کم بودن صدا

نظرات مخالف لباسشویی جی پلاس:

  • اندازه عمقی لباسشویی یکم کمه
به این محتوا امتیاز دهید.
[کل: 2 میانگین: 5]